UVOD U OBUKU | Roditeljstvo bi trebalo promatrati kao dinamičan psihološki proces koji ima svoj tok i faze razvoja. Kvaliteta roditeljstva usko je povezan sa kvalitetom bračnih uloga. Roditelj ima važnu ulogu u određivanju emocionalne klime u porodici i snažan utjecaj na cjelokupni razvoj djece koji se najčešće opisuje kroz tri dimenzije: roditeljsko zadovoljstvo, roditeljski zahtjevi i stres roditeljske uloge i osjećanje roditeljske kompetentnosti (Sabatelli &Waldron,1995). Iako je roditeljska uloga jedna od najznačajnijih uloga u društvu ipak se malo pažnje posvećuje unapređenju ove uloge čak i u razvijenim društvima. Danas preovladava mišljenje da je obuka za roditeljstvo neophodna. |
Kome je obuka namijenjena | Roditelji/ staratelji
Budući roditelji/staratelji Širi i uži članovi porodice djeteta Osobe koje žele steći nove kompetencije i/ili dopuniti postojeća znanja i vještine |
Treneri/predavači | Specijalista pedijatar
Psiholog |
Broj polaznika |
minimalno 15, maksimalno 25 |
Broj sati / Trajanje obuke |
12 sati |
Termini provođenja |
U poslijepodnevnim satima ili vikendom |
Certifikat/uvjerenje |
SEC certifikat o sudjelovanju u programu neformalne obuke „MALA ŠKOLA RODITELJSTVA“ u trajanju od 12 sati |
Cilj obuke |
Upoznati polaznike sa tipičnim razvojnim aspektima djece predškolskog uzrasta, kao i sa najčešćim pitanjima, problemima i poremećajima koji se mogu pojaviti u tom razvojnom periodu u okviru porodice. |
Sadržaj obuke |
Zdravstvena stanja koja prate dječju dob
Psihološki aspekti razvoja predškolskog djeteta Socio-emocionalni razvoj i socijalizacija Spremnost za polazak u školu |
Cijena |
Cjenovnik |
Kontakt osoba: Svjetlana Mamić
+387 51 321 600
Komentari su zatvoreni.