UVOD U OBUKU | Senzorna integracija prema Ayres® u pedagogiji je stručno usavršavanje koje je namijenjeno stručnjacima uključenim u odgojno – obrazovni proces djece s teškoćama u razvoju, kao i onima koji rade na području razvojne (re)habilitacije. Senzorna integracija je način na koji nervni sustav prerađuje informacije iz čula, koje se u ogromnim količinama slijevaju u naš neurološki sistem u svakom trenutku. To je neurobiološka aktivnost unutar tijela koja omogućava mozgu da organizira sve te stimuluse i daje im smisao, jer samo kad su te senzacije organizirane i integrirane, mozak ih može upotrijebiti za kretanje, učenje i ponašanje. Proces organizacije čulnog unosa informacija potreban je da bi se ostvarila učinkovita reakcija (Ayers, 1979). Sadržaji obuke se realiziraju prema andragoškim standardima uz primjenu adekvatnih interaktivnih nastavnih metoda, gdje je polaznik u središtu nastavnog procesa aktivno sudjelujući u diskusijama i refleksijama na iskustva. |
Kome je obuka namijenjena | Defektolozi, edukatori rehabilitatori, pedagozi i psiholozi
Terapeuti i ljekari Profesori razredne nastave, odgojitelji i socijalni radnici |
Treneri/predavači | Kristiane Kull-Sadacharam, postgrad. USC-USA, SI® trener USC (usavršila SI ® na Ayres klinici u Kaliforniji, šef odjeljenja radne terapije Dječjeg centra München, voditeljica usavršavanja SIAT®) |
Broj polaznika |
minimalno 15, maksimalno 25 |
Broj sati / Trajanje obuke |
180 sati |
Termini provođenja |
Radnim danima |
Certifikat/uvjerenje |
Međunarodno priznat certifikat Pedagog senzorne integracije, GSID®Gesellschaft für SensorischeIntegration Jean Ayres® Deutschland und International e.V. |
Cilj obuke |
Upoznati polaznike sa neurološkom pozadinom poremećaja senzorne integracije utemeljena na aktualnim rezultatima neurobioloških i neurofizioloških istraživanja, te načine primjene postupaka u cilju razvoja procesa senzorne integracije kod djece sa teškoćama u razvoju. |
Sadržaj obuke |
Uvod u teoriju senzorne integracije – neurološka pozadinaDijagnostika poremećaja senzorne integracije
Definicija pojma praksije i koncept dispraksije Postupci i planiranje postupaka za poticanje razvoja |
Cijena |
Cjenovnik |
Kontakt osoba: Svjetlana Mamić
+387 51 321 600
Komentari su zatvoreni.